20 °C Argos, GR
28 Μαρτίου 2024

Παρέμβαση Ανδριανού στη Βουλή για την υλοποίηση των σχημάτων μαθητείας τα έτη 2017 – 2018 και 2018 – 2019

Ο Βουλευτής Αργολίδας και αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου με θέμα την υλοποίηση των σχημάτων μαθητείας τα έτη 2017 – 2018 και 2018 – 2019.

Το κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

«Το σχολικό έτος 2017 – 2018 λειτούργησε σε πλήρη ανάπτυξη η τάξη μαθητείας αποφοίτων ΕΠΑΛ, μετά την Πιλοτική Τάξη Μαθητείας της προηγούμενης σχολικής χρονιάς. Με βάση την 45299/751/4-10-2017 ΚΥΑ των Υπουργών Παιδείας και Εργασίας, καθορίστηκαν οι θέσεις μαθητείας σε φορείς του Δημόσιου Τομέα για τη χρονιά 2017 – 2018. Συνολικά, προγραμματίστηκαν να δημιουργηθούν 8.819 θέσεις μαθητείας για να απασχοληθούν οι μαθητευόμενοι όλων των σχημάτων μαθητείας στις ΕΠΑΣ του ΟΑΕΔ, στο Μεταλυκειακό Έτος – Τάξη Μαθητείας και στα ΙΕΚ.

Πλέον, το Υπουργείο έχει πλήρη εικόνα της πορείας υλοποίησης της μαθητείας 2017 – 2018, ενώ ταυτόχρονα, υλοποιεί σχήματα μαθητείας και για τη χρονιά 2018 – 2019, με 9.830 θέσεις στο Δημόσιο Τομέα (ΚΥΑ 44530/1002/28-08-2018).

Τούτων δοθέντων,

 

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

 

  1. Πόσοι ήταν οι μαθητευόμενοι που εγγράφησαν στα σχήματα μαθητείας ανά κατηγορία  φορέα προέλευσης ΕΠΑΣ/ΕΠΑΛ/ΙΕΚ για τη χρονιά 2017 – 2018;
  2. Πόσες θέσεις μαθητείας προσφέρθηκαν σε όλα τα σχήματα μαθητείας από τον αμιγώς Ιδιωτικό Τομέα τη χρονιά 2017 – 2018 και πόσες από τον ευρύτερο Δημόσιο Τομέα;
  3. Το Υπουργείο έχει στη διάθεσή του στοιχεία για το πόσοι μαθητευόμενοι κατέλαβαν θέση εργασίας στην επιχείρηση μετά το πέρας της μαθητείας τους;
  4. Έχει το Υπουργείο Παιδείας στη διάθεσή του μηχανισμό που παρακολουθεί στοιχεία για τη διασύνδεση των μαθητευόμενων με την αγορά εργασίας;
  5. Πόσες θέσεις μαθητείας για τη χρονιά 2018 – 2019 έχουν δοθεί από επιχειρήσεις του αμιγώς Ιδιωτικού Τομέα;
  6. Πόσες θέσεις μαθητείας για τη χρονιά 2018 – 2019 προσφέρθηκαν από φορείς του Ιδιωτικού Τομέα στο πλαίσιο της χρηματοδοτούμενης από το ΕΣΠΑ Πράξης “Αναβάθμιση και διεύρυνση του θεσμού της Μαθητείας – Συμπράξεις Μαθητείας” με δικαιούχους, την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδας και την Επιτελική Δομή ΕΣΠΑ Απασχόλησης και Κοινωνικής Οικονομίας;».

Περισσότερα Άρθρα

Έληξε η κατάληψη των μαθητών στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης

Έπειτα από τρεις ημέρες κατάληψης στο Γενικό Λύκειο Ερμιόνης, οι μαθητές επιδεικνύοντας την ωριμότητα τους και τηρώντας τις αρχικές δεσμεύσεις τους σήμερα έληξαν την κατάληψη. Η συμβολική πράξη κατάληψης του σχολείου είχε ως αποτέλεσμα την απώλεια λίγων διδακτικών ωρών, τις οποίες θυσίασαν προκειμένου να αναδείξουν το πρόβλημα και την έντονη δυσαρέσκεια τους, αφού από την αρχή […]

Διαψεύδει το ΥΠΕΞ για Έβρο: “Καμία ξένη δύναμη δεν βρίσκεται σε ελληνικό έδαφος”

Το ελληνικό υπουργείο Εξωτερικών προχώρησε πάντως το βράδυ της Παρασκευής σε διάβημα στην Τουρκία σχετικά με αυτό το ζήτημα. Ρεπορτάζ ανέφεραν πως τουλάχιστον 35 ένστολοι με διακριτικά της Τουρκίας είχαν στρατοπεδεύσει σε έκταση 16 στρεμμάτων γης.   “Καμία ξένη δύναμη δεν βρίσκεται σε ελληνικό έδαφος” στον Έβρο, αναφέρει σε ανακοίνωσή του το υπουργείο Εξωτερικών και […]