9/21/2016 10:39:00 π.μ.
0

''Είναι χρήσιμη μία απάντηση εκ των έσω του Νοσοκομείου σε αυτήν την “καταγγελία” του πολίτη, ώστε να μπουν τα πράγματα σε μία τάξη, να μην παραποιείται η αλήθεια των γεγονότων και να μη μένουν στον αναγνώστη λανθασμένες εντυπώσεις.

Αυτό βέβαια δε σημαίνει ότι ο πολίτης δεν έχει αναμφισβήτητα δίκιο να διαμαρτύρεται για το σύστημα υγείας, το οποίο πληρώνει αλλά δεν τον καλύπτει.

Ο κύριος λοιπόν, ήρθε στο χειρουργικό ιατρείο αιτιώμενος πόνο στο λαιμό και ότι ήταν βουλωμένο και πονούσε το δεξιό του αυτί. Επισκέφθηκε πρώτα -πολύ σωστά- το παθολογικό ιατρείο, όπου του είπαν -πολύ σωστά επίσης- να επισκεφθεί το ΩΡΛ ιατρείο. Δυστυχώς όμως, λόγω αδείας του ιατρού, συνεστήθη στον άρρωστο να τον δει χειρουργός. Εδώ θα πρέπει να αναρωτηθεί ο αναγνώστης, στην περίπτωση που τον πονούσε ο λαιμός και το αυτί του και ήθελε να πάει σε ιδιώτη ιατρό, θα σκεφτόταν ποτέ να πάει σε χειρουργό ;; είτε θα πήγαινε σε ΩΡΛ ιατρό και αν δεν υπήρχε στην πόλη που κατοικούσε, θα επισκεπτόταν το ιατρείο ενός παθολόγου ή ενός γενικού ιατρού.

Πέραν τούτου, είναι εντελώς ανακριβές ότι ελέχθη πως χειρουργοί και παθολόγοι είναι τσακωμένοι στο Νοσοκομείο. Αυτό που ελέχθη ήταν ότι η περίπτωσή του είναι για παθολόγο ή γενικό ιατρό σε περίπτωση που δεν υπάρχει ΩΡΛ και ότι δεν υπήρχε λόγος να λάβει χώρα αντιπαράθεση με τους συναδέλφους για το συγκεκριμένο ζήτημα. Επιπλέον, εξηγήθηκε στον συγκεκριμένο κύριο, ότι δυστυχώς δε γινόταν να του παρασχεθεί στο χειρουργικό ιατρείο εξειδικευμένη άποψη για το πρόβλημά του και ότι θα ήταν καλύτερα να τον δει είτε ΩΡΛ, είτε Παθολόγος, είτε Γενικός Ιατρός. Δεν είναι κατανοητό γιατί ο συγκεκριμένος κύριος δε θεωρεί ότι πρέπει να λάβει ιατρική συμβουλή από τον πλέον αρμόδιο για την πάθησή του. Εδώ να μη βιαστεί να σκεφτεί ο αναγνώστης “έλα μωρέ, μια αντιβίωση δεν μπορούσαν να του δώσουν ; ”, γιατί αυτά τα κομπογιαννίτικα είναι καιρός να εκλείψουν.

Ο κύριος αγανάκτησε -και με το δίκιο του- για το σύστημα υγείας το οποίο πληρώνει. Δυστυχώς όμως φαίνεται πως δεν έχει κατανοήσει (και έτσι να προσπαθήσει να αλλάξει) την πραγματικότητα στη χώρα μας. Η πραγματικότητα είναι ότι δε μας ενδιαφέρει ένα κοινό πρόβλημα, παρά μόνο όταν αρχίσει να μας αφορά. Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο εύκολα οι περισσότεροι εκ των συμπολιτών μας ανά τη χώρα θα κατηγορήσουμε τον άλλον. Πολλοί θα σπεύσουν να κατηγορήσουν το Νοσοκομείο, κάτι που γίνεται συχνά. Ξεχνούν όμως ότι στο Νοσοκομείο θα έρθουν όταν θα έχουν ένα σοβαρό πρόβλημα υγείας. Στο οποιοδήποτε Νοσοκομείο του συστήματος υγείας, η κατάσταση του οποίου είναι, σε άλλοτε άλλο βαθμό, ευθύνη όλων μας. Κανείς δεν είναι άμοιρος ευθυνών ώστε να αποκτά το δικαίωμα να κατηγορεί τα Νοσοκομεία, πολύ απλά διότι μέχρι να αποκτήσει κάποιο πρόβλημα, του είναι παντελώς αδιάφορο το πως λειτουργούν. Θα πρέπει να συνειδητοποιήσουν κάποιοι ότι στη δεδομένη περίοδο για τη χώρα, τα νοσοκομεία, μηδενός εξαιρουμένου, προσφέρουν υπηρεσίες μεγαλύτερες των δυνατοτήτων τους.

Ευχαριστούμε για τη φιλοξενία.''

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.