10/14/2016 02:40:00 μ.μ.
0

Ο αρχιτέκτονας-μηχανικός και πρώην αντινομάρχης Βασίλης Νίκας επαναφέρει την κίνηση της Νομαρχίας Αργολίδας που είχε κάνει το 2007 για να προωθήσει το "χρηματιστήριο" της Αργολίδας, το πορτοκάλι:
Ανοίγω ΦΑΚΕΛΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ και παρακαλώ να προτείνουμε καινοτόμες ιδέες προβολής και προώθησης του πορτοκαλιού. Μην ξεχνάμε ότι μέχρι πρότινος το πορτοκάλι ήταν το χρηματιστήριο της Αργολίδας. Και όταν πάει καλά το πορτοκάλι πάμε καλά όλοι μας.
Σαν πρώτη φάση αναφέρω μια παλιά δράση της Νομαρχίας και την επαναφέρω. Η Νομαρχία Αργολίδας το 2007 έκανε κίνηση παρότρυνσης και ευαισθητοποίησης των τοπικών καταστηματαρχών ειδικά στις τουριστικές περιοχές για την προβολή και ενημέρωση, περισσότερο των επισκεπτών του νομού μας για να πίνουν φρέσκο φυσικό χυμό πορτοκάλι κατά την διάρκεια της παραμονής τους. Για τον λόγο αυτό τυπώθηκε διαφημιστικό έντυπο με κείμενο ενημέρωσης, στα ελληνικά και στα αγγλικά, και το τοποθέτησε σε ειδικά πλαίσια τα οποία τα μοίρασε σε πολλές καφετέριες για τοποθέτηση τους στα τραπέζια.

Είναι απαράδεκτο να διαφημίζονται ξένα προϊόντα (καφές - μπύρα κ.α.) και όχι η παραγωγή μας. Ο σκοπός ήταν η προβολή και προώθηση-κατανάλωση του πορτοκαλιού και να μάθει ο επισκέπτης ότι βρίσκεται στην περιοχή παραγωγής του και να μην του προσφέρουν τυποποιημένους χυμούς.

Προτείνω σε κάθε νέα σοδειά να τοποθετούνται παρόμοια σταντ σε όλα τα καταστήματα και να γίνεται ανάρτηση αφισών στις προθήκες των καταστημάτων με λογότυπο "Η ΝΕΑ ΣΟΔΕΙΑ ΧΡΥΣΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕ" - "ΠΙΕΙΤΕ ΕΝΑ ΦΡΕΣΚΟ ΦΥΣΙΚΟ ΧΥΜΟ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ"


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.