autostavropoulos.gr

4/04/2017 10:00:00 π.μ.
0

Η Πρωτοβουλία Πολιτών για την Επαναλειτουργία Τώρα του Τραίνου στην Αργολίδα αναφέρθηκε στην απόφαση του Υπουργού Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστου Σπίρτζη, να εφαρμόσει δεσμεύσεις του 2007 (επί ΝΔ), 2013 (επί ΝΔ-ΠΑΣΟΚ) και του 2015, που αφορούσαν την επιδότηση ζημιών για τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας, ζητώντας ίση μεταχείριση και για τη σιδηροδρομική σύνδεση Κορίνθου-Άργους-Ναυπλίου.
Η εν λόγω γραμμή έχει κρίσιμη σημασία για την ανάπτυξη (τουριστική κλπ.) της Αργολίδας και παράλληλα μπορεί να εξυπηρετήσει προαστιακές μετακινήσεις προς και από την Αθήνα. Η σύνδεση αυτή σήμερα είναι ανενεργή, μολονότι μεταξύ 2003-2009 έγιναν έργα ανακαίνισης των γραμμών με χρηματοδότηση απο το ΠΕΠ Πελοποννήσου. Θέλουμε, λοιπόν, ίση μεταχείριση με αυτην που επιφυλάχτηκε για τον παραχωρησιουχό του αυτοκινητοδρόμου ΜΟΡΕΑΣ, στο θέμα επιδότησης λειτουργίας και της σιδηροδρομικής γραμμής που συνδέει την Αργολίδα με τον σταθμό του Προαστιακού στην Κόρινθο. Είναι απαραίτητη προυπόθεση για να επαναλειτουργήσει την γραμμή αυτή η ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Με το ψήφισμα της Πρωτοβουλίας Πολιτών συντάσσεται και το ΔΣ της ΕΛΜΕ Αργολίδας "που επιδιώκει και αγωνίζεται για να επαναλειτουργήσει η σιδηροδρομική σύνδεση του Νομού μας με την Κόρινθο και μέσω αυτής με την Αθήνα, ξαναβάζοντας την Αργολίδα στον σιδηροδρομικό χάρτη της χώρας", όπως αναφέρει στην σχετική της ανακοίνωση.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.