autostavropoulos.gr

9/11/2017 04:50:00 μ.μ.
0



Σωτηρία Ε.Παπαδοπούλου
Διαβάζοντας κάποιους ανώνυμους bloggers που τώρα τελευταία αποτελούν μόδα στο Ναύπλιο ρωτάω το εξής απλό:

Όταν ένα έργο έχει:
1. Μελετηθεί
2. Εγκριθεί η μελέτη από το δημοτικό συμβούλιο.
3. Γίνει η αίτηση ένταξης προς το ΕΣΠΑ.
4. Ενταχθεί στο ΕΣΠΑ.
5. Δημοπρατηθεί
6. Βγει ανάδοχος
7. Υπογράψει συμφωνητικό ο ανάδοχος
8. Εγκατασταθεί ο εργολάβος
9. Υλοποιηθεί το έργο.
10 Παραδοθεί το έργο.

Και όλα αυτά κατά τη διάρκεια της θητείας ενός δημάρχου τότε λογικά το έργο είναι αυτού του δημάρχου δεν μπορεί να κάνω τόσο λάθος. 

Παράδειγμα:

ΔΙΑΠΛΑΤΥΝΣΗ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ ΕΠΙ ΤΩΝ ΟΔΩΝ ΣΙΔΗΡΑΣ 

ΜΕΡΑΡΧΙΑΣ ΚΑΙ ΑΜΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ  

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΑΜΑΛΙΑΣ'' 


ΕΓΚΡΙΣΗ ΜΕΛΕΤΗΣ: Α.Δ.Σ.: 345/22.10.2012       [ΑΡ.ΜΕΛ. 69/2012]

ΕΝΤΑΞΗ ΣΤΟ ΕΣΠΑ: ΑΡ.ΠΡΩΤ.4440/19.12.2012

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΗΜΟΠΡΑΤΗΣΗΣ: 21/5/2013, επαναληπτική 14/6/2013

ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΑΤΡΕΑΣ ΑΤΕ

ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ: ΑΡ.ΠΡΩΤ. 32580/4.10.2013  

ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΟΥ 4.10.2013

Ο Δημήτρης Κωστούρος ανέλαβε τα δημαρχιακά του καθήκοντα στις 23/4/2012. 

Είναι προφανές ότι αυτό το έργο όπως και άλλα για τα οποία έψαξα και βρήκα τις ημερομηνίες μελετήθηκαν εντάχθηκαν και κατασκευάστηκαν επί δημαρχίας Κωστούρου και μάλιστα σε χρόνο ρεκόρ.
Ακόμα και για αυτά που βρίσκονται σε εξέλιξη ξέρουμε όλοι το κομμάτι της υλοποίησης είναι το πολύ δύσκολο αφού καθημερινά προκύπτουν θέματα και προβλήματα.
Ας σταματήσει λοιπόν η σπέκουλα για κάτι που αποδεικνύεται πανεύκολα.
Ο Κωστούρος αναμόρφωσε το Ναύπλιο και μάλιστα το έκανε πολύ καλά κατά γενική ομολογία

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.