autostavropoulos.gr

9/29/2017 07:08:00 π.μ.
0

«Με αφορμή δημοσιεύματα για το κυβερνητικό νομοσχέδιο για τον κλάδο των ταξί, έχουμε άλλο ένα κραυγαλέο παράδειγμα αρμονικής συνεργασίας μιας οπισθοδρομικής κυβέρνησης, με μια συντεχνιακή ηγεσία. Και οι δύο άγονται και φέρονται από το δικό τους μικροπολιτικό συμφέρον και όχι από τη διασφάλιση καλύτερου περιβάλλοντος εργασίας για τα μέλη τους και καλύτερων υπηρεσιών προς τους πολίτες-πελάτες.

Προσβάλουν 8.000 επαγγελματίες που συνεργάζονται με το Taxi Beat, που παρουσιάζει 8% μηνιαία αύξηση κι έχει εξυπηρετήσει μέχρι σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες πολίτες με εξαιρετικά αποτελέσματα.

Ένα ακόμη ισχυρό κυβερνητικό χτύπημα στην καινοτομία και την ποιότητα υπηρεσιών προς τους πολίτες. Εξισώνουν προς τα κάτω όλους όσους μπορούν και θέλουν να δώσουν υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες στον καταναλωτή.

Εξισώνουν όλους όσους επενδύουν στη δουλειά τους, με τον αδιάφορο ακόμη και τον κακό επαγγελματία του κλάδου. Καταργούν την καινοτομία και ακόμη περισσότερο τα οφέλη που προκύπτουν μέσω του ψηφιακού επιχειρείν. Η κυβέρνηση ματαιώνει κάθε ελπίδα ανάπτυξης, που μπορεί να έλθει με τη βοήθεια και συμμετοχή ενός ζωντανού κινήματος start-ups.

Διαγράφουν και ακυρώνουν κάθε προσπάθεια αξιολόγησης, που οι ίδιοι οι καταναλωτές έχουν την επιλογή να κάνουν, ώστε να επιβραβεύονται οι επαγγελματίες που πράγματι τιμούν το τιμόνι που κρατάνε. Βάζουν τον υπεύθυνο αξιόπιστο επαγγελματία, στην ίδια κατηγορία με τον ασυνείδητο και κακό επαγγελματία.

Ο κ. Χρ. Σπίρτζης σε αγαστή συνεργασία με τους πιο συντεχνιακούς κύκλους του κλάδου, επιχειρούν να μετατρέψουν σε κομματικό στρατό τους δεκάδες χιλιάδες εργαζόμενους οικογενειάρχες, απαξιώνοντας, αντί να αναβαθμίσουν τον κλάδο, σε βάρος των καταναλωτών και της κοινωνίας. Σε βάρος δυστυχώς και των ίδιων των εργαζομένων.

Η κυβέρνηση Α. Τσίπρα, μετά τις επενδύσεις, θέτει υπό διωγμό την καινοτομία και την ποιότητα υπηρεσιών, αιχμάλωτη συμφερόντων συντεχνιακής και πελατειακής φύσης.»

Από τη συνέντευξη του Γ. Μανιάτη  στο Real FM, στο δημοσιογράφο Γιώργο Ψάλτη. 

Για τις εμπλοκές στη διαδικασία εκλογής του επικεφαλής του νέου Προοδευτικού Κινήματος

«Ελπίζω, αισιοδοξώ, ότι πολύ σύντομα θα ξεπεράσουμε αυτά τα τεχνικά προβλήματα και θα περάσουμε στην επόμενη φάση, να συζητήσουμε για τα πολιτικά προβλήματα της χώρας.

Τα μηνύματα από τους πολίτες είναι εξαιρετικά θετικά, πιστεύω ότι με την εξέλιξη της διαδικασίας, θα ενδιαφερθεί ακόμη περισσότερος κόσμος.

Στις περιοδείες που έχω κάνει και στη Θράκη και στο Λεκανοπέδιο διαπιστώνω μεγάλη αγωνία και ζεστασιά των ανθρώπων, πρόθεση να αγκαλιάσουν αυτό το εγχείρημα της μεγάλης Προοδευτικής Παράταξης.

Διαπιστώνω ότι οι πολίτες απαιτούν από εμάς έναν άλλο πολιτικό πολιτισμό, όχι μεγάλα λόγια, όχι επικοινωνιακά τερτίπια… Μπαίνουν στην ουσία, πόσο πραγματικά ο καθένας από μας μπορεί να βοηθήσει την κοινωνία και τη χώρα να ξεπεράσει το πρόβλημα.

Έχουν πολύ συγκεκριμένα αιτήματα, οι πολίτες απαιτούν από μας απάντηση στα προβλήματα της απασχόλησης και της ανάπτυξης . Είμαι αισιόδοξος πώς όταν θα οριστικοποιηθεί η διαδικασία και θα πάμε στην ψηφοφορία θα έχουμε πάνω από 150 χιλ προοδευτικούς πολίτες που θα έρθουν να μας βοηθήσουν σ αυτή τη μεγάλη προσπάθεια που κάνουμε για να αλλάξει το πολιτικό σκηνικό της χώρας».
Η μεγάλη δημοκρατική Παράταξη, η σύγχρονη Κεντροαριστερά είναι η απάντηση στο συντηρητισμό της ΝΔ και στον εθνολαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ

«Αυτός ο μεγάλος προοδευτικός χώρος η μεγάλη Προοδευτική Παράταξη, η σύγχρονη Κεντροαριστερά θα είναι η απάντηση απέναντι στο συντηρητισμό της ΝΔ και στο λαϊκισμό του ΣΥΡΙΖΑ ..

Για να προχωρήσει η χώρα μπροστά, στην ανάπτυξη, να δημιουργηθούν νέες θέσεις εργασίας πρέπει να ηγηθούν άνθρωποι που ξέρουν, που θέλουν και που μπορούν. Όπως λέω, με την ιδιότητα του ακαδημαϊκού δασκάλου, δε φτάνει πια να έχουμε απλώς γνώμη, γνώμη έχουν όλοι οι πολίτες, γνώμη μπορεί να έχουν όλοι οι πολιτικοί.

Το σημαντικό είναι να έχεις γνώση και να έχεις καταθέσει συγκεκριμένο έργο που να αποδεικνύει πως αυτή τη γνώση μπορείς να την κάνεις πράξη.

Από το 2014, με το νέο Ρυθμιστικό, ο ΣΥΡΙΖΑ καταψήφιζε την επένδυση στο Ελληνικό, καταψήφιζε την ανάπτυξη.
«Ένα παράδειγμα, με αφορμή και τις περιοδείες μου αυτήν την περίοδο στο Λεκανοπέδιο της Αττικής. Τριάντα πέντε χρόνια μετά το νόμο Τρίτση, νομοθετήσαμε το 2014, με δική μου πρωτοβουλία, το νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο  Αθήνας-Αττικής που είναι το οραματικό πλαίσιο για την επόμενη 20/ετία για τα 3 εκατ. των Αθηναίων. Είναι  μια μεγάλη συμβολή καθώς με το Σχέδιο αυτό οι επενδύσεις στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, σε όλο το παράκτιο μέτωπο δεν έχουν κανένα πρόβλημα με το Συμβούλιο Επικρατείας, έχουν βέβαια άλλα προβλήματα που τα βλέπουμε στην πορεία, όπως το αόρατο δάσος του Ελληνικού ή τα προβλήματα με την αρχαιολογία».
«Δεύτερο παράδειγμα. Δρομολογήσαμε για το κέντρο της Αθήνας έναν πλήρη ανασχεδιασμό για τη βελτίωση του συγκοινωνιακού, του πολεοδομικού αλλά και του επιχειρηματικού κλίματος, με επενδύσεις της τάξης των 150 εκατ. ευρώ με χρηματοδότηση από το ΕΣΠΑ και άλλες πηγές, έτσι ώστε να γίνει πιο ελκυστικό και πιο ασφαλές το κέντρο της Αθήνας αλλά και άλλες περιοχές, όπως η Δυτική Αθήνα».

Νέο παραγωγικό μοντέλο και ανάπτυξη
«Τέτοιες προτάσεις μπορούν να μας οδηγήσουν σε ένα νέο παραγωγικό μοντέλο να βγάλουν τη χώρα από το αδιέξοδο, ένα παραγωγικό μοντέλο που να στηρίζεται στα συγκριτικά πλεονεκτήματα της χώρας που είναι το φυσικό μας περιβάλλον και οι άνθρωποι μας
Έχουμε ανάγκη να πιστέψουμε και πάλι στους ανθρώπους μας, στις δυνάμεις μας να ξανακάνουμε την πατρίδα μας μια περήφανη χώρα». Εγώ, τουλάχιστον, θεωρώ ότι αυτή είναι η κορυφαία πολιτική επιλογή μας, να κάνουμε την Ελλάδα και τους Έλληνες περήφανους και πάλι».


Πρόγραμμα περιοδειών Γ. Μανιάτη 
29.9.2017
Επίσκεψη στην Κοζάνη και συνάντηση με παραγωγικούς, κοινωνικούς και αυτοδιοίκητούς  φορείς καθώς και παραγωγικές μονάδες
Επίσκεψη στη Φλώρινα και συνάντηση με παραγωγικούς, κοινωνικούς και αυτοδιοίκητούς  φορείς. Ανοιχτή συζήτηση το βράδυ της Παρασκευής στο εργατοϋπαλληλικό κέντρο Φλώρινας.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.