3/20/2018 11:51:00 π.μ.
0

* Συνεχώς αυξανόμενα τα αιτήματα των πολιτών προς τον συνήγορο του καταναλωτή, που το 2016 έφτασαν τα 8.000 περίπου, από τα οποία ένα ποσοστό 80 % επιλύθηκε υπέρ των καταναλωτών.

* Σημαντικό το ποσό του 1,2 δις που επεστράφη σε δικαιωμένους καταναλωτές.

*Θέσπιση του Κώδικα καταναλωτικής δεοντολογίας.

*Λειτουργία του Ευρωπαικού κέντρου καταναλωτή και πλατφόρμας στην ηλεκτρονική αγορά.

* Έντονη η προσπάθεια για την ενημέρωση, τον έλεγχο και την αποφυγή εξαπάτησης, στις αγορές από Μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

 Περισσότερες λεπτομέρειες στο βίντεο που ακολουθεί:


0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.