6/15/2018 03:06:00 μ.μ.
0

Ο Βουλευτής Αργολίδας και αν. Υπεύθυνος του Τομέα Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας κ. Γιάννης Ανδριανός κατέθεσε στη Βουλή Ερώτηση προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων κ. Κ. Γαβρόγλου με θέμα τα σοβαρά προβλήματα που ανέκυψαν στην έκδοση αποτελεσμάτων των Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων λόγω της ολιγωρίας του Υπουργείου να αλλάξει εγκαίρως τον αλγόριθμο του myschool.

Το πλήρες κείμενο της Ερώτησης έχει ως εξής:

“Όπως καταγγέλλει η Πανελλήνια Ένωση Γονέων Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων, μαθητές και γονείς ήρθαν για μια ακόμη φορά αντιμέτωποι με την ολιγωρία του Υπουργείου Παιδείας, το οποίο δεν φρόντισε έγκαιρα να αλλάξει τον αλγόριθμο στο myschool ώστε να λαμβάνεται υπόψη ο μέσος όρος βαθμών 13, με συνέπεια να εκδοθούν λάθος αποτελέσματα διαταράσσοντας ακόμα και την υγεία μαθητών οι οποίοι  είδαν να μένουν στην ίδια τάξη ενώ κανονικά είχαν περάσει.

Με το υπ' αριθμό πρωτοκόλλου 97302/Δ2/13-6-2018 Έγγραφο μάλιστα το Υπουργείο καλεί τους Διευθυντές Μουσικών και Καλλιτεχνικών Σχολείων να μην προβούν στην έκδοση αποτελεσμάτων μέχρι να πραγματοποιηθούν οι αλλαγές στον αλγόριθμο υπολογισμού του myschool, προσθέτοντας ότι θα ενημερωθούν προς τούτο με νεότερη εγκύκλιο.

Κατόπιν αυτών, και δεδομένου ότι η επιπολαιότητα και η ανευθυνότητα από μεριάς του Υπουργείου δεν έχουν θέση, ιδιαιτέρως σε θέματα που αφορούν τα νέα παιδιά, τους μαθητές,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ:

1. Πώς και πότε θα ενημερωθούν οι μαθητές και οι οικογένειές τους για τα πραγματικά αποτελέσματα.
2. Πού οφείλεται η ολιγωρία στην έγκαιρη αλλαγή του αλγορίθμου του myschool.
3. Με ποιες άμεσες ενέργειες θα διορθωθεί το πρόβλημα που ανέκυψε.
4. Με ποιες ενέργειες θα διασφαλιστεί η μη επανάληψη αυτής της απαράδεκτης αβλεψίας;



0 comments:

Δημοσίευση σχολίου

Το παρόν διαδικτυακό μέσο ουδεμία ευθύνη εκ του νόμου φέρει περί των επωνύμων ή ανωνύμων σχολίων που φιλοξενεί. Σε περίπτωση που θεωρείτε πως θίγεστε από κάποιο εξ' αυτών, επικοινωνήστε μέσω της φόρμας επικοινωνίας έτσι ώστε να αφαιρεθεί.