Η Οικογένεια Χριστοδούλου, το brand που έχει συνδέσει το όνομα και την ιστορία του με χυμούς υψηλής διατροφικής αξίας από επιλεγμένα ελληνικά φρούτα, ανανέωσε τη συσκευασία του.
Η νέα επικοινωνία με κεντρικό μήνυμα «νέα συσκευασία…. ποιότητα ολοφάνερη», αναδεικνύει την ποιότητα των χυμών ψυγείου Οικογένεια Χριστοδούλου, που κυκλοφορούν σε 9 μοναδικές γεύσεις χωρίς προσθήκη ζάχαρης.
Το καπάκι συνεχίζει να φέρει τη λέξη «χυμός» γραμμένη σε σύστημα Braille, καθώς η Οικογένεια Χριστοδούλου παραμένει φιλική προς τα άτομα με προβλήματα όρασης και σταθερά προσανατολισμένη στις αρχές της ΕΚΕ.