19 °C Argos, GR
28 Μαρτίου 2024

Πρόταση της ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ στο Δ.Σ. ΣΕΠΕ

Η «φασόν» τρομοκρατία και οι απειλές δε θα περάσουν. Απαντάμε συλλογικά και αποφασιστικά! Συσπειρωνόμαστε στα σωματεία μας!

Ο αντιεκπαιδευτικός νόμος θα μείνει στα χαρτιά!

 

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Ο αγώνας που δίνουμε, όλο το τελευταίο διάστημα, είναι δίκαιος γιατί αφορά την υπεράσπιση του παιδαγωγικού μας ρόλου και των μορφωτικών δικαιωμάτων των μαθητών μας. Απέναντι στην αντιεκπαιδευτική πολιτική που αντιμετωπίζει τη μόρφωση των νέων σαν εμπόρευμα και τις πραγματικές ανάγκες των σχολείων σαν κόστος, προβάλουμε το δικαίωμα όλων των μαθητών: ένα σύγχρονο δημόσιο και δωρεάν σχολείο. 

Το ΥΠΑΙΘ, με τη στήριξη των μεγάλων συγκροτημάτων του τύπου και των ΜΜΕ, προσπαθεί να μας συκοφαντήσει και να απαξιώσει τον αγώνα μας, να στοχοποιήσει τα σωματεία και την οργανωμένη στάση του κλάδου. Ματαιοπονούν κυβέρνηση, ΥΠΑΙΘ και  διάφορα παπαγαλάκια. Η συμμετοχή των εκπαιδευτικών με το εμβληματικό 95% στην απεργία – αποχή από τις διαδικασίες της λεγόμενης αξιολόγησης, η συγκλονιστική συμμετοχή των 100.000 απεργών της 11ης του Οκτώβρη, οι μαζικές κινητοποιήσεις και οι πολύμορφες δράσεις των σωματείων δείχνουν ότι οι εκπαιδευτικοί απορρίπτουν συλλήβδην τα κυβερνητικά σχέδια.

Τις τελευταίες μέρες, ο ΓΓ του ΥΠΑΙΘ, Κόπτσης,  με μια «φασόν» επιστολή προς τα σχολεία, απειλεί πως δεν θα γίνονται δεκτά από την πλατφόρμα του ΙΕΠ τα κείμενα της ΔΟΕ. Με τη δικαιολογία ότι η ενέργεια αυτή «δεν πληροί τα κριτήρια και τις προϋποθέσεις που θέτει το ισχύον κανονιστικό πλαίσιο». Το ΥΠΑΙΘ λυσσάει κυριολεκτικά απέναντι σε κάθε προσπάθεια που επιλέγουν οι εκπαιδευτικοί, ώστε να δηλώσουν την αντίθεση τους στα αντιεκπαιδευτικά σχέδια.

Στο ίδιο μήκος κύματος και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γ. Οικονόμου, που σε δήλωσή του ανέφερε πως «ο νόμος δεν επιτρέπει κουτοπονηριές»(!), ουσιαστικά εγκαλεί τους εκπαιδευτικούς επειδή δεν συμβάλλουν στο σχέδιο της κυβέρνησης για κατηγοριοποίηση των σχολείων, για την παραπέρα ταξική τους διαφοροποίηση.

Ταυτόχρονα, η «Καθημερινή», στο πρωτοσέλιδό της (27/10), συνεχίζει την άθλια επίθεση, χρησιμοποιώντας ψευδή στοιχεία  για τη δήθεν συμμετοχή των Συλλόγων Διδασκόντων στην αξιολόγηση, την ίδια στιγμή που όλο αυτό το διάστημα δεν έχει γράψει μια αράδα για τις ευθύνες της κυβέρνησης για τα χιλιάδες κενά, για τις συγχωνεύσεις εν μέσω πανδημίας, για τα ανύπαρκτα υγειονομικά μέτρα στα σχολεία. Μετά την «ανεξάρτητη» δικαιοσύνη, έχουμε απέναντι μας και την «αντικειμενική» δημοσιογραφία. Τόσο πολύ ζορίζεται η κ. Κεραμέως, που επιστρατεύει «θεούς και δαίμονες» για να περάσει τα αντιεκπαιδευτικά της μέτρα. Και σαν να μην έφταναν όλα αυτά, τα στελέχη του ΥΠΑΙΘ έχουν το θράσος να στοχοποιούν τους εκπαιδευτικούς για τα κενά και τις ελλείψεις στα σχολεία, επειδή παίρνουν άδειες μητρότητας και ασθενείας.

Οι αντιδράσεις του Υπουργείου Παιδείας, ακόμα και σε σχέση με τα ενιαία κείμενα της ΔΟΕ, που τα χαρακτηρίζει «φασόν» και προσπαθεί να τρομοκρατήσει απειλώντας ότι, η κατάθεσή τους συνιστά παραβίαση της δικαστικής απόφασης (ψευδώς), αποδεικνύει, προς όλες τις κατευθύνσεις, ότι δεν υπάρχει καμία μορφή αντίστασης που θα βρει την έγκριση του Υπουργείου ή έστω την ανοχή του. Όπως και ότι καμία μορφή δεν είναι πανάκεια. Η συλλογική στάση του κλάδου είναι η μόνη ασπίδα στον αγώνα για να μείνει στα χαρτιά αυτός ο άδικος νόμος.

Αποδεικνύεται περίτρανα η πραγματική στόχευση της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ. Με όχημα τις διαδικασίες της λεγόμενης «αξιολόγησης», θέλουν να δείξουν τους εκπαιδευτικούς, τους μαθητές και τους γονείς ως αποκλειστικούς υπεύθυνους για κάθε στραβό στην εκπαίδευση, αποτινάσσοντας από πάνω τους κάθε κυβερνητική ευθύνη. Σφυρίζουν αδιάφορα για τις τραγικές ελλείψεις σε προσωπικό, στις υποβαθμισμένες κτηριακές υποδομές, στην ανεπάρκεια των προγραμμάτων σπουδών, κλπ.

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Συνεχίζουμε αποφασιστικά, μένουμε δυνατοί και συσπειρωμένοι σε κάθε Σύλλογο Διδασκόντων. Κρατάμε συλλογική και ενιαία στάση. Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να επαναπροκηρύξουν απεργία – αποχή, ώστε να μείνει στα χαρτιά η προσπάθεια της κυβέρνησης και του ΥΠΑΙΘ να προχωρήσουν τον αυταρχικό έλεγχο των εκπαιδευτικών. Να πάρουν τις ευθύνες τους απέναντι στον κλάδο. Στηρίζουμε κάθε μορφή αγώνα, κάθε μέσο που συλλογικά θα αφήσει ανενεργό τον αντιεκπαιδευτικό σχεδιασμό της κυβέρνησης.

Δυναμώνουμε, μαζί με όλους τους εργαζόμενους, τον αγώνα για δουλειά και ζωή με δικαιώματα, για να ζούμε με αξιοπρέπεια από τον μισθό μας, για να έχουμε παιδεία και υγεία με βάση τις ανάγκες και τις δυνατότητες της εποχής μας, για να παρθούν μέτρα για την πανδημία στα σχολεία, τα ΜΜΜ, τους χώρους δουλείας. Υψώνουμε την φωνή μας απέναντι στην κρατική βία και το αυταρχισμό, τις διώξεις ενάντια στα σωματεία μας.

Συμμετέχουμε στο κάλεσμα των Σωματείων και των Ομοσπονδιών στις κινητοποιήσεις στην Αθήνα και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας στις 4/11. Μαζί με τους εργαζόμενους του δημόσιου και ιδιωτικού τομέα, μαζί με τους χιλιάδες γονείς διεκδικούμε τις σύγχρονες ανάγκες μας στη δουλειά και στη ζωή, ενάντια στο νόμο Χατζηδάκη, ενάντια στην προσπάθεια να μπουν τα σωματεία στον γύψο. Προετοιμαζόμαστε για Πανεργατική Απεργιακή απάντηση.

ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΑ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ 4 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ

Περισσότερα Άρθρα

1ο Γυμνάσιο Άργους: “Με ρωτούν για την Ελένη – η πρόβα”

Σας προσκαλούμε στην παράσταση “Με ρωτούν για την Ελένη – η πρόβα”, διασκευή της Ελένης του Ευρυπίδη από μαθητές και μαθήτριες του 1ου Γυμνασίου Άργους, που θα πραγματοποιηθεί στο θέατρο του σχολείου μας σήμερα Παρασκευή 24-6-2022 στις 20:30. Οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί : Αθανασάκου Γ., Παπαγεωργίου Κ., Κουρουνιώτη Β, Μητροπούλου Χ, Νάσση Μ., Ζαραγκότας Δ. Ο Διευθυντής […]

Νέο Επιμορφωτικό Σεμινάριο από το Επιμελητήριο Αργολίδας: «F & B Management: Διοίκηση & Οργάνωση Επιχειρήσεων Εστίασης»

Το Επιμελητήριο Αργολίδας στο πλαίσιο της συνεχούς επιμόρφωσης και αναβάθμισης δεξιοτήτων των επιχειρήσεων – μελών του, διοργανώνει σε συνεργασία με το IST College (αναγνωρισμένο εκπαιδευτικό ίδρυμα από το Ελληνικό Υπουργείο Παιδείας) σεμινάριο με θέμα «F & B Management: Διοίκηση & Οργάνωση Επιχειρήσεων Εστίασης». Πληροφορίες σχετικά με το εκπαιδευτικό πρόγραμμα  Το συγκεκριμένο σεμινάριο είναι ένα hands-on πρόγραμμα […]